.

Nacionalne televizije Pink i Hepi, koje emituju šund program za napismene, rijalitije za zaglupljivanje naroda Zadrugu i Parove, više od 500 puta prekršili zakon!

Protiv televizija Pink i Hepi, zbog 619 prekršaja Zakon o oglašavanju u martu, Regulatorno telo za elektronske medije (REM) podnelo je Prekršajnom sudu zahteve za pokretanje prekršajnih postupaka, prenosi UNS Info.

U zahtevu za pokretanje prekršajnog postupka REM-a navodi se da je na televiziji Pink u emisiji „Žikina šarenica“ bilo prikrivenog oglašavanja, a u emisijama „Zadruga“ i „Premijera“ upućivano je na kupovinu časopisa „Svet“ i „Skandal“, što je zabranjeno Zakonom o oglašavanju.

U  emisijama „Novo jutro“, „Zadruga“, „Žikina šarenica“, „Kuća od srca“, „Amidži šou“ i „Pinkove zvezdice“ u okviru programskih sadržaja u kojima se plasira proizvod bilo je neprimerenog pojavljivanja proizvoda, naročito u krupnim kadrovima, što je protivno Zakonu o oglašavanju, navodi se u zahtevu REM-a.

Televizija Pink je u emisiji „Nacionalni dnevnik“ prekršila član 33 Zakona o oglašavanju u kojem se navodi da se emitovanje igranog filma, televizijskog filma i emisije vesti može prekinuti zbog emitovanja reklama TV oglašavanja, odnosno TV prodaje jednom u emisiji čije predviđeno trajanje iznosi najmanje 30 minuta, navodi u zahtevu REM.

U emisijama „Žikina šarenica“, „Magazin in“ i „Novo jutro“ na TV Pinku emitovana je TV prodaja kao poseban programski sadržaj, što je suprotno Zakonu koji propisuju da se „TV prodaja kao poseban programski sadržaj ne može emitovati u okviru druge emisije, već samo između pojedinih emisija“.

PREPORUKA:   DA LI JE MILJANA KULIĆ ZAVRŠILA U ZATVORU? Policajci je ispitivali, dok će ono što im je rekla ZAPANJITI SVE!

U zahtevu za pokretanje prekršajnog postupka REM-a navodi se da je u emisijama „Pinkove zvezdice“, „DNK“ i „Državni službenik“ promotivno upućivano na proizvod sponzora, suprotno Zakonu o oglašavanju.

Na televiziji Hepi u emisiji „Bolja zemlja“ neposredno je pozivano na kupovinu proizvoda, što je suprotno Zakonu o oglašavanju, navodi se u zahtevu za pokretanju prekršajnog postupka REM-a protiv televizije Hepi.

U zahtevu REM-a navodi se da je u emisijama TV Hepi „Parovi“, „Posle ručka“, „Ćirilica“, „Prelo u našem sokaku“, „Goli život“ i „Rano jutro“ bilo pojavljivanja proizvoda (žigovi), čime je prekršen Zakon o  oglašavanju.

Televizija Hepi je u emisijama „Vesti“ i „Telemaster“ prekršila član 33 Zakona o oglašavanju u kojem se navodi da se emitovanje igranog filma, televizijskog filma i emisija vesti može prekinuti zbog emitovanja TV oglašavanja, odnosno TV prodaje jednom u emisiji čije predviđeno trajanje iznosi najmanje 30 minuta, navodi u zahtevu REM.

PREPORUKA:   POSLE INCIDENTA U ZADRUZI 2: Miljaninoj majci Mariji Kulić polomljene naočare, obezbeđenje sprečilo HAOS

U emisijama na TV Hepi „Dobro jutro, Srbijo“ i „Rano jutro“ emitovana je TV prodaja, kao poseban programski sadržaj, iako se u Zakonu o oglašavanju navodi da se „TV prodaja kao poseban programski sadržaj ne može emitovati u okviru druge emisije, već samo između pojedinih emisija“, navodi se u zahtevu REM-a.

Suprotno Zakonu o oglašavanju, TV Hepi je u emisiji „Vremenska prognoza“ prikazanoj u okviru sadržaja „Rano jutro“, „Vesti“, „Telemaster“ i „Dobro jutro, Srbijo“ obaveštavao o sponzoru koristeći pokretnu sliku sponzora, navodi REM u zahtevu.

Podsetimo, REM je protiv televizija Prva i O2, zbog 263 prekršaja Zakona o oglašavanju u martu ove godine, već podneo Prekršajnom sudu zahteve za pokretanje prekršajnih postupaka.

Fejsbuk Komentari
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Designed for canvas art in Collaboration with Top radio stations and corporate offices and motivational quotes